دانشجوی فناوری اطلاعات بوکان
امور مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات

 

 

سال 1230
مرد: دختره خير نديده من تا نکشمت راحت نمي شم...
زن: آقا حالا يه غلطي کرد ، شما بگذر.نامحرم که خونمون نبوده. حالا اين بنده خدا يه بار بلند خنديده...
مرد: بلند خنديده؟ اين اگه الان جلوشو نگيرم لابد پس فردا مي خواد بره بقالي ماست بخره. نخير نمي شه بايد بکشمش...
-- بالاخره با صحبتهاي زن ، مرد خونه از خر شيطون پياده مي شه و دختر گناهکارشو مي بخشه
سال 1280
مرد: واسه من مي خواي بري درس بخوني؟ مي کشمت تا برات درس عبرت بشه. يه بار که مُردي ديگه جرات نمي کني از اين حرفا بزني. تو غلط مي کني. تقصير من بود که گذاشتم اين ضعيفه بهت قرآن خوندن ياد بده. حالا واسه من ميخاي درس بخوني؟؟؟
زن: آقا ، آروم باشين. يه وقت قلبتون خداي نکرده مي گيره ها! شکر خورد. ديگه از اين مارک شکر نمي خوره. قول ميده...
مرد( با نعره حمله مي کنه طرف دخترش ): من بايد بکشمت. تا نکشمت آروم نمي شم. خودت بياي خودتو تسليم کني بدونه درد مي کشمت...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، مرد خونه از خر شيطون پياده مي شه و دختر گناهکارشو مي بخشه
سال1330
مرد: چي؟ دانشسرا (همون دانشگاه خودمون)؟ حالا مي خواي بري دانشسرا؟ مي خواي سر منو زير ننگ بوکوني؟ فاسد شدي برا من؟؟ شيکمتو سورفه (سفره) مي کونم...
زن: آقا، ترو خدا خودتونو کنترل کنين. خدا نکرده يه وخ (وقت) سکته مي کنين آ...
مرد: چي مي گي ززززززن؟؟ من اگه اينو امشب نکوشم (نکشم) ديگه فردا نمي تونم جلوي اين فسادو بيگيرم. يه دانشسرايي نشونت بدم که خودت کيف کوني...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، مرد خونه از خر شيطون پياده مي شه و دختر گناهکارشو مي بخشه
سال1380
مرد: کجا؟ مي خواي با تکپوش (از اين مانتو خيلي آستين کوتاها که نيم مترم پارچه نبردن و وقتي مي پوشيشون مث جليقه نجات پستي بلندي پيدا مي کنن) و شلوارک (از اين شلوار خيلي برموداها) بري بيرون؟ مي کشمت. من... تو رو... مي کشم...
زن: اي آقا. خودتو ناراحت نکن بابا. الان ديگه همه همينطورين (شما بخونيد اکثرا).
مرد: من... اينطوري نيستم. دختر لااقل يه کم اون شلوارو پائين تر بکش که تا زانوتو بپوشونه. نه... نه... نمي خواد. بدتر شد. همون بالا ببنديش بهتره...
سال1400
دختر: چي؟ چي گفتي مرتيکه ي ****؟ دارم بهت مي گم ماشين بي ماشين. همين که گفتم. من با الکس قرار دارم ماشينم مي خوام. ميخواي بري بيرون پياده برو...
باباه:جيکش در نمي ياد...
زن: دخترم. حالا بابات يه غلطي کرد. تو اعصاب خودتو خراب نکن. لاک ناخنت مي پره. آروم باش عزيزم. رنگ موهات يه وقت کدر مي شه آ مامي. باباتم قول مي ده ديگه از اين حرفا نزنه...
-- بالاخره با صحبتهاي زن، دخترخونه از خر شيطون پياده مي شه و باباي گناهکارشو مي بخشه.

 
ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 تا حال خیلی درمورد باورها و اعتقادات و اینکه چطور می توانید برای داشتن زندگی بهتر آنها را تغییر دهید حرف زده ایم. باورها و اعتقادات خاصی هستند که افراد زیادی را اسیر خود کرده اند و امروز می خواهیم آن باورها را بررسی کنیم.

اعتقادات ما در قدم اول از والدین، معلمین، همسالان، تلویزیون و رسانه ها نشات می گیرد. وقتی سنمان کم است فکر می کنیم بزرگترهایمان بیشتر از ما می دانند به همین خاطر به هرچه که می گویند اعتماد می کنیم. اما هرچه سنمان بالاتر می رود، دیگر خودمان اعتقادات و باورهایمان نسبت به دنیا را شکل می دهیم. اما کمی از ته نشین اعتقادات دوران کودکی در ما می ماند. گاهی اوقات بدون اینکه خودمان خبر داشته باشیم درونمان لانه می سازند.

در زیر به برخی از این باورها و اعتقادات اشاره می کنیم. آیا این اعتقادات را در خودتان می بینید و اگر دیدید سعی کنید آنها را تغییر دهید.

1.     اگر در چیزی شکست خوردی، فردی مغلوب هستی!

این باور معمولاً در مدرسه و در روزهایی که می خواهیم وارد بزرگسالی شویم، شکل می گیرد. تشویقمان می کنند که به هر قیمتی که شده موفق شویم. من اگر شکست بخورم، که بسیار هم پیش می آید، دوباره تلاش می کنم، اینقدر آن را امتحان می کنم تا بالاخره موفق شوم. اگر باور داشته باشید که اگر در کاری شکست بخورید، فردی شکست خورده هستید، یعنی همه آدم های دنیا شکست خورده هستند. اجازه ندهید چنین باوری شما را از زندگی عقب بیندازد. یک باور جدید جای آن بگذارید.

2.     تا وقتی خراب نشده، چرا باید عوضش کنیم؟

منظورم عوض کردن به منظور عوض کردن نیست. درمورد ارتقاء وسایل، فرایندها و ... صحبت می کنم. برای حرکت کردن با سرعت زندگی ما نیاز به تغییر داریم و خیلی وقت ها با کسانی برخورد می کنید که مخالف تغییر هستند. تا می توانید از چنین افرادی دوری کنید. اگر می بینید چیزی را می توانید ارتقاء دهید، معطل نکنید.

3.     به اندازه کافی برای اینکار استعداد نداری!

هیچ کس در دنیا تا زمانیکه کاری را شروع نکرده، مهارت کافی برای آن را ندارد. اگر می خواهید کاری را انجام دهید فقط کافی است که شروع کنید. از اینکه ممکن است در برای تحصیل در رشته حسابداری نتوانید وارد دانشگاه شوید استرس به خودتان راه ندهید، فقط کافی است شروع کرده و تلاش کنید تا به آن دست پیدا کنید. اینترنت خیلی بیشتر از آنچه که در دانشگاه یا مدرسه به شما یاد می دهند اطلاعات دارد پس فقط کافی است که دنبالش باشید.

4.     برای امتحان کردن یک کار تازه دیگر پیر شده ای!

متوسط امید به زندگی در کشورهای پیشرفته، برای مردها 75 و برای زنان 79 سال است. مطمئن باشید این عدد تغییر خواهد کرد و خیلی زود این سن به 100 سال خواهد رسید. این یعنی ما هیچوقت برای شروع کردن یک کار جدید پیر نیستیم. امتحان کردن یک کار تازه بهترین راه برای فعال نگه داشتن مغز و بالا بردن انگیزه برای زندگی است. مردم ما انتطار دارند تا 75 سالگی عمر کنند، و فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ تا همین سن بیشتر عمر نمی کنیم! اگر انتظار داشته باشیم که تا 100 سالگی زنده بمانیم، مطمئناً تغییرات بیشتری در زندگیمان ایجاد می کنیم و کمتر خودمان را منحصر به زمان می کنیم. امتحان کنید.

5.     دیگران شما را کنترل میکنند.

این شما هستید که خود را کنترل می کنید نه هیچ چیز دیگری. هیچکس در این دنیا شما را کنترل نمی کند، این شما هستید که نیروی درونتان را کنترل می کنید. شما برای زندگی به هیچکس و هیچ چیز جز خدا نیاز ندارید، پس زندگیتان را کنید و سرنوشتتان خود رقم بزنید.

6.     شما به حساب نمی آیید.

این واقعیت که زنده اید نشان می دهد که فرد خاصی هستید. اگر می خواهید فردی خاص و خارق العاده باشید، باید تلاش کنید. تک تک ما استعداد خاصی داریم که از آن بی خبریم و هنوز کشفش نکرده ایم. برای اینکه ببینید واقعاً به چه چیز علاقه مندید، همه چیز را امتحان کنید. من واقعاً به تغییر اعتقاد دارم. مجبور نیستید همه عمرتان یک کار را انجام دهید. سبک زندگیتان را بارها و بارها تغییر دهید تا راهی را پیدا کنید که دوست دارید.

7.     دنیا به دور تو نمی چرخد!

کل دنیا فقط درمورد شماست. هر فرد در این سیاره دنیای جداگانه ای دارد که در دستان خودش است. طوری که شما دنیا را می بینید با طوری که من می بینم متفاوت است و نگرش من هم با یک نفر دیگر متفاوت است. پس دنیا مربوط به شماست. حالا بگویید برای تغییر دنیا چه می خواهید بکنید؟

8.     هیچ کس تو را باور ندارد.

من تور را باور دارم اما نظر من هیچ ارزشی ندارد، نظر هیچ کس ارزشی ندارد. سعی کنید خودتان را باور کنید و نیازی نداشته باشید که کسی دیگر باورتان کند. به محض اینکه خودتان، خودتان را باور کردید، بقیه هم باورتان خواهند کرد اما شما به باور آنها نیازی نخواهید داشت.

9.     هیچوقت نمی توانی آنقدر پول دربیاوری!

من این حرف را بارها شنیده ام. شما دقیقاً به همان اندازه که از خودتان انتظار دارید پول درخواهید آورد. اگر من به خودم بگویم که هیچ راهی نیست بتوانم این مقدار پول را دربیاورم، مغزم هم به دنبال راهی برای به دست آوردن آن مقدار پول نخواهد گشت. اما اگر اینقدر قاطع باشم که این مقدار پول را به دست بیاورم، مغزم راهی برای به دست آوردن آن پیدا خواهد کرد.

10.           در این مورد هیچ کاری از دستت برنمی آید!

مزخرف است! شما می توانید هر جنبه از زندگیتان را که بخواهید تغییر دهید. بعضی ها هیچ وقت این باور را کنار نمی گذارند و واقعاً خجالت آور است. زندگی واقعاً سخت است و دل شیر می خواهد برای تغییر آن پیش قدم شوید اما بدانید که از عهده آن برمی آیید. باید بدانید که چه می خواهید و برای رسیدن به آن چه قدم هایی باید بردارید.

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 درحالی که حمام یا حمام ترک (حمام بخار مرطوب) از جنوب اروپا آمده است، سونا یا حمام گرم و خشک از اروپای شمالی می آید. اگر سونا در فرانسه رایح است دلیلش یک سنت جهانی و قدیمی است. برای بهره بردن از یک سونای امن و سالم، باید یک سری از عوارض جانبی و یک سری از فواید سونا را در خاطر داشته باشید.

فواید سونا

علی رغم ترشحات غیرقابل اغماض غدد درون ریز و واکنش های فوری و سریعی که سیستم قلب و عروق (گرما جریان خون را بیشتر کرده، ضربان قلب را بالا می برد) از خود نشان می دهند، سونا عموماً برای همۀ سنین، از خردسال تا بزرگسال قابل تحمل است. طبق تحقیقات بیشمار علمی، سونای منظم برای سلامتی خطری ندارد، حتی بالعکس شستشو و پاک شدن، آرامش و آسایش را برای شخص به ارمغان می آورد، به علاوه سیستم دفاعی طبیعی بدن را نیز تقویت می کند، خصوصاً این که برای مبارزه با استرس و بیماری ها، سیستم گردش خون را به حرکت می اندازد وپوست را نیز تقویت می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 همه می دانند که یک لبخند زیبا، کلید جذابیت است. و دهانی جذاب و بی نقص، دلبری بی مانندی به شما می دهد... به شرطی که به درستی از لب های تان محافظت کنید.

1)آرایش لب ها

خیلی وقت است که استفاده از خط لب هایی با رنگ های متضاد با رنگ رژ لب، از مد افتاده است و تقریباً هیچ کس از این روش برای آرایش لب استفاده نمی کند. اصولاً امروزه استفاده از خط لب توجیه چندانی ندارد، خصوصاً اگر رژ لب شما از نوعی است که می تواند چین و چروک های کوچکی را که غالباً اطراف دهان شکل می گیرند، محو کند، اما اگر خواستید خط لب داشته باشید، رنگی از آن را انتخاب کنید که به رنگ رژ لب تان نزدیک باشد. و از طراحی بر روی دهان تان به وسیلۀ خط لب خودداری کنید، این طراحی نمی تواند خیلی جذاب باشد! این کار را به متخصصش واگذار کنید.

2)معایب را پنهان کنید

اگر از شکل دهان تان راضی نیستید، آرایش می تواند در این مورد هم به شما کمک کند... اما باید دقت داشته باشید.

چند توصیه برای کسانی که لب های بسیار ظریفی دارند: از رژ لب های با رنگ های روشن استفاده کنید. اگر از رژ لب های کلاسیک استفاده می کنید، یک لایه برق لب درخشان کننده در مرکز دهان، لب را برجسته تر می نماید.

از رنگ های تیره و برق لب های مات خودداری کنید، زیرا خطوط لب را بزرگ تر می کنند. توصیه های برای کسانی که لب های بسیار پهنی دارند: در این موارد باید بالعکس مورد قبل رفتار کرد... از استعمال هر چه که می درخشد خودداری کنید، اما استفاده از تمام رنگ ها برای شما مجاز است. ضمناً می توانید به کمک رنگ و یا پودر، اطراف لب تان را سایه بزنید.

(3لب های تان را مرطوب کنید

استفاده از رژ لب بر روی لب هایی که در شرایط خوبی قرار ندارند، نتیجه بخش نیست! بنابراین مرطوب سازی لب بسیار مهم است. در واقع لب های ما فاقد غدد چربی هستند، این غدد مسئول تولید لایۀ مایع و محافظت کننده از پوست ما هستند. تنها راه حل که برای تمام طول سال و ماه های سرد ضرورت دارد، استفاده از روغن های مرطوب کنندۀ لب است.

ده ها مارک از این نوع روغن ها به شکل عطر و فرم هایی مطابق با سلیقه تان برای انتخاب، وجود دارند... البته همراه با چند توصیه: 1. روغن هایی که در ظرف های کوچکی قرار دارند که یک انگشت داخلش می رود، چندان تمیز نیستند و محل مناسبی برای رشد باکتری ها خواهند بود. 2. روغن هایی خوب هستند که بعد از مالیدن، شما برای جویدن و کندن پوست لب های تان با دندان به زحمت بیافتید... این عادت بد برای پوست وحشتناک است! 3. کافی است که این روغن یا مرهم ها را روی لب های تان بمالید: روغن بلسان خالص، روغن کره کاکائو و حتی عسل!

4)پوست ها را بکنید

اگر پوسته های لب را نکنید، فقط این پوست های مرده خواهند بود که از روغن یا مرهم بهره خواهند برد. بنابراین لازم است که پوست های مرده لب را بکنید. برای این کار محصولات ویژه ای وجود دارد. ضمناً شما می توانید از یک مسواک هم برای این کار بهره ببرید. حواستان باشد که برای انجام این روش باید خیلی محتاط باشید. همیشه قانون شماره یک زیبایی را در نظر داشته باشید: اگر انجام کاری اذیت تان می کند، آن را انجام ندهید! بنابراین اگر کندن پوسته های لب بخشی از عادات تان شده، از انجام این کار در مدت زمانی که لب های تان ترک خورده و دردناک هستند، بپرهیزید...

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 یکی از موارد ی که در اکثر کسانی که تصمیم به لاغری می گیرند مشاهده می شود میل به کسب نتیجه در کمترین زمان است ( بعد از انتخاب راحت ترین روش ) نکته ای که در اغلب تبلیغات روشهای لاغری دیده می شود .

خیلی از افراد چاق عمری را به پرخوری گذرانیده اند و مثلا در طی ۱۰ سال ۲۰ کیلو چربی اضافه کرده اند حال یک دفعه و در عرض سه ماه می خواهند این چربی را از بین ببرند . بدون اینکه بدانند واقعا با این کار چه بلائی بر سر بدن خود می آورند.

از نظر علم بدنسازی و فیتنس بهترین روش برای رفع چربی های زائد بدن ( دقت کنید نوشته نشده لاغر شدن زیرا شما با این روش حتی وزن هم اضافه می کنید ) تمرینات با وزنه و ورزش هوازی ( دویدن و امثالهم ) است و بدترین روش رژیم گرفتن شدید و روشهای مانند کالری صفر و دکتر اتکینز و مشابه آن است و اما دلیل آن چیست .

اصل مهم در این روش این است که برای چربی سوزی باید سوخت و ساز بدن (متابولیسم ) را بالا برد و رژیم گرفتن دقیقا برعکس این حالت را به وجود می آورد. به دو دلیل، اول اینکه وقتی که رژیم شدید و کم کالری می گیرید بدن به حالت دفاعی می رود و فرض می کند که شما در شرائط قحطی گیر کرده اید بنابراین متابولیسم را پائین می آورد دوم اینکه زمان رژیم بدن کل کالری را از منابع چربی استفاده نمی کند بلکه شروع به شکستن بافت پروتئینی یعنی عضلات می کند و با توجه به اینکه عضله متابولیت ترین بافت بدن به شمار می رود ( یعنی بیشترین مصرف کالری در آن صورت می گیرد ) و از عضلات به عنوان کوره بدن نام می برند، این مورد و کاهش بافت عضله هم موجب کاهش سوخت وساز بدن می شود. حال تصور کنید کسی را که با این روش وزن کم کرده به محض اینکه رژیم را رها می کند با متابولیسم کمتر شروع به ذخیره چربی بیشتر و دچار برگشت وزن می شود و این یعنی رژیم های یویوئی. بد نیست بدانید یک کیلو چربی در شبانه روز ۵ کالری و یک کیلو عضله ۶۰ کالری می سوزد.

برای چربی سوزی به این روش باید عمل کنیم :

1 - رژیم اصولی

2 - ورزش هوازی ( برای چربی سوزی )

3 - تمرین با وزنه ( برای عضله سازی ) البته دوری از استرس – بی خوابی و بسیاری موارد دیگر هم دراین امر موثر هستند. هنگام استرس کورتیزول ترشح می شود که کورتیزول ضمن سرکوب هورمونهای عضله ساز ( تستسترون ) موجب جمع شدن چربی در اطراف شکم و شکستن بافت عضلانی می شود .

تمرین با وزنه به دو روش موجب چربی سوزی می شود: یک موجب عضله سازی می شود که عضله بیشتر یعنی سوخت و ساز بالاتر و مساوی با چربی سوزی بیشتر یا حداقل ذخیره چربی کمتر. دوم اینکه هنگام تمرین با وزنه متابولیسم بدن تا ۲۴ ساعت حدود ۵ تا ۱۰ کالری در هر ساعت بالاتر است و به عبارت دیگر حتی هنگام خواب هم بعد از تمرین با وزنه چربی سوزی می شود .

و اما ورزش هوازی : به ورزشهائی که در زمان طولانی حجم زیادی از عضلات و با شدت کم به کار گرفته می شود ورزش هوازی می گویند. دو – شنا – دوچرخه سواری مثالهائی از ورزشهای هوازی هستند بر عکس ورزشهای غیر هوازی به سری ورزشهای پرشدت و کوتاه گفته می شود که تمرین با وزنه نمونه بارز آن است. نوع انرژی که در هرکدام از این ورزشها به کار گرفته می شود کاملا متفاوت است در تمرینات هوازی است که بدن به سراغ ذخائر چربی می رود ضمن اینکه بعد از ورزشهای هوازی ( همان آئروبیک ) تا ۵ الی ۶ ساعت متابولیسم بدن بیشتر است و چربی بیشتری می سوزد .

هیچ روش و فرمول جادوئی و دستگاه معجزه گری وجود ندارد. روزی یک سیب و دو تا کرفس خوردن و سایر روشهای اشتباه دیگر مدتها است که منسوخ شده .باید بدنسازی کنید – هله هوله نخورید و تحرک کافی داشته باشید .

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 آیا شما هر روز بیشتر از ۶ ساعت پشت کامپیوترتان یا روی صندلی می نشینید؟ ممکن است پاسخ بسیاری از شما به این سوال مثبت باشد. در این صورت باید بدانید که ادامه این روند ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. اما چطور؟

مثلا ریسک بیماریهای قلبی در افراد پشت میز نشین تا ۶۴٪ بیشتر از دیگران است. به عبارتی این قضیه می تواند تا حدود ۷ سال از سالهای مفید و سالم زندگی را کاهش دهد. یا حتی ثابت شده که بسیاری از انواع سرطان در این اشخاص شایعتر است. 


انواع و اقسام مشکلات دیگر هم ممکن است به خاطر کاهش تحرک بدن یا وضع نامناسب نشستن در این افراد دیده شود. اما نگران نباشید هر مشکلی راه حلی دارد. در ادامه مطلب جزییات این عوارض و راه حل آنها را هم به شما خواهیم گفت.

خب به قول معروف اول بگذارید مساله را خوب موشکافی کنیم. از اول کودکی به همه ما گفته اند که تنبلی اصلا چیز خوبی نیست. حتی شاعران زیادی هم زحمت کشیده اند و در مورد زیانهای تنبلی و ضرورت مبارزه با آن شعرها سروده اند و حکایتها گفته اند. اما چرا؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 این سوالی است که برای بسیاری از نوجوانان مطرح است. به عقیده بیشتر افراد، قد بلند مشخصه بسیار خوبی است و پسران ما عموما آرزو دارند بلندتر و درشت اندام تر باشند. اما بلند قد شدن به عوامل متعددی بستگی دارد. سایز بدن افراد نتیجه ای از تداخل عوامل داخلی و محیطی در طول دوران رشد است.

عوامل داخلی تعیین کننده قد، فاکتورهای ژنتیکی است که فرد از والدینش دریافت می کند و قابل تغییر نیست، عوامل محیطی تاثیرگذار نیز عبارتند از؛ تغذیه، آب و هوا، اقلیم و بیماری ها و…. مثلا شواهد موجود نشان می دهد نزدیکی یا دوری به خط استوا در اندازه بدن افراد موثر است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 یک تا دو ساعت پس از صرف غذا بهترین زمان برای خوردن میوه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ محمدرضا زارع، کارشناس مواد غذایی، با تاکید بر پیاده روی آهسته بعد از صرف غذا اظهارداشت: این مهم قبل از غذا اشتها آور است و انجام حرکت آهسته، چند دقیقه پس از صرف غذا، باعث سهولت عمل معده می شود؛ به طوری که احساس سنگینی و حتی اشکال در تنفس ناشی از سنگینی معده را از بین می برد.

وی افزود: هم چنین پیاده روی به خصوص به خانم هایی که دردهای استخوانی در ناحیه پا دارند و یا از پوکی استخوان در هراس اند بسیار توصیه می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که " آیا پس از صرف غذا می توان میوه مصرف کرد یا خیر؟" تصریح کرد:

با توجه به این که بعد از غذا خوردن، معده پر و سنگین است، خوردن میوه به این سنگینی دامن می زند و در عمل هضم، مشکل ایجاد می کند و بهتر است یک تا دو ساعت پس از صرف غذا باشد.

وی یادآورشد: البته برخی افراد، به علت حساسیت نداشتن گیرنده های انسولین، پرخوری یا تحریک پذیری پانکراس، بعد از خوردن غذا تمایل به مصرف ماده شیرین دارند، که تنها به این افراد توصیه می شود بعد از صرف غذا، به جای مصرف شیرینی، مربا و سایر مواد قندی از میوه استفاده کنند.

زارع متذکر شد: خوردن میوه و یا ساندویچ های سبک، به مقدار کم در میان وعده ها، باعث کاهش ولع افراد برای وعده بعد می شود، از افت فشارخون و خستگی زودهنگام، جلوگیری می کند و به این ترتیب قدرت فکر و کار را افزایش می دهد و از رفتارهای تنش زای فرد با دیگران جلوگیری می شود.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 بحث

بر سر فواید روغن نارگیل بسیار بالاست و متخصصین بسیاری فواید بسیار زیاد آن را بر

سلامت بدن تایید می کنند.

از

فواید روغن نارگیل وقتی در آشپزی مورد استفاده قرار بگیرد یا روی پوست مالیده شود

می توان بهره گرفت. روغن نارگیل برای پوست یک لوسیون طبیعی است که از ساخت رادیکال های

آزاد مخرب جلوگیری می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 سلامت نیوز :تعجب نکنید واقعا می توانید ظرف 6 هفته چربی های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

در بیشتر آقایان و خانم هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می کنند برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن ، پیاده روی تند ، دوچرخه ثابت ، تردمیل و...

البته انجام ورزش های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.

 

شرط اول : رژیم غذایی

هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است در ابتدا چیز سختی به نظر برسد در صورتی که اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید، چراکه در این برنامه 6 هفته ای برای آب کردن شکم از ورزش هم استفاده می شود. پس صرفاً کارهای زیر را ظرف این 6 هفته انجام دهید:

 

اول :سرخ کردنی و روغن را به مدت 6 هفته فراموش کنید.

 

دوم :از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

 

سوم :مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج، سیب زمینی و... را در حد توان به حداقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

 

چهارم :هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

 

شرط دوم : ورزش هوازی

ورزش های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند و همچنین باعث از بین بردن چربی های بدن می شوند. ما در این برنامه 6 هفته ای بیشتر نیازمند اثرات چربی سوزی آنها هستیم.

در این 6 هفته کافی است شما حداقل هفته ای 5 روز به مدت یک ساعت ورزش های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی 15 دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را 5 تا 10 دقیقه افزایش دهید تا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش های هوازی به منظور چربی سوزی در این برنامه 6 هفته ای می توان استفاده کرد ، اما ورزش هایی که کارایی بهتری برای چربی سوزی شما دارد عبارتند از : پیاده روی خیلی تند ، دویدن آرام ، تردمیل و دوچرخه ثابت.

 

شرط سوم : تمرینات شکم

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی های شکم شما (توسط رژیم غذایی و برنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات 6 تکه ای شکم یا Six Packs نامیده می شود. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته ای 4 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید :

1. دراز و نشست :روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.

 

2. پا دوچرخه :روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید.

 

3. بالا آوردن پاها در حالت خوابیده :در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.

با انجام دقیق برنامه های بالا مطمئن باشید که ظرف 6 هفته و چه بسا کمتر، چربی های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.

شاید بسیاری از شما عزیزان از دست دادن چربی شکم و پهلو برایتان بیشتر از جنبه زیبایی مهم باشد اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد مسئله سلامتی است تا زیبایی. اگر شما چربی هایتان را از بین نبرید رفته رفته و با افزایش سن نه تنها از بین بردن آن ها سخت تر می شود بلکه خطر ابتلا به بیماری های زیادی مثل دیابت، فشار خون، بیماری قلبی، سرطان و... در شما افزایش می یابد. پس از همین فردا شروع کنید، اراده به خرج دهید، مصمم و جدی باشید تا به نتیجه برسید.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 « برای داشتن موهای سالم و زیبا داشتن تغذیه مناسب با انواع پروتئین ها و ویتامین ها اهمیت ویژه ای دارد»

دکتر محمد گلشنی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«موی سر هر روز در حال رشد و تکثیر است و موهای سالم به صورت 1 سانتیمتر رشد دارد که این رشد موها بستگی به افراد دارد اما می توان گفت که موهای افراد سالم بسته به ارث در حالت عادی اشان باید یک سانتیمتر رشد داشته باشد.»

وی در مورد دلیل نازک شدن تارهای موی سر برخی افراد گفت:«اولین علت این مورد را می توان نداشتن تغذیه صحیح دانست، بخصوص میزان پروتئین دریافتی در افراد باید به مقدار مناسبی باشد تا این پروتئین وارد دستگاه گوارش شده و تبدیل به آنزیم و تبدیل به ترکیبات قابل جذب که همان آمینو اسیدها هستند شده و تبدیل به پروتئین شود.»

دبیر انجمن متخصصین پوست ایران در ادامه اظهار داشت:«وجود ویتامین ها برای تکثیر سلولی بسیار ضروری است و آهن و روی از دیگر عناصر ضروری برای رشد و سلامت موها محسوب می شوند، همچنین بیوتین در رشد مو بسیار موثراست البته وجود ویتامین هایی مثل ویتامین A،B،K هم برای رشد سلولی مو لازم هستند.»

وی در مورد عوامل موثر در نازک شدن تارهای مو گفت:«تغذیه نامناسب، کمبود روی و آهن بخصوص در خانم ها، بیماری هایی نظیر تب های طولانی، اعمال جراحی که با همراه با بیهوشی هستند، استرس های شدید روحی، داروهایی که از تکثیر سلولی جلوگیری می کنند مثل داروهای ضد سرطان، رادیوتراپی، بیماری های سیستمیک مثل کم کاری و پرکاری تیروئید در نازک شدن تارهای موی سر و ریزش آن نقش دارند.»

دکتر گلشنی تاکید کرد:«برای داشتن موهای سالم و زیبا داشتن تغذیه مناسب با انواع پروتئین ها و ویتامین ها اهمیت ویژه ای دارد، همچنین افراد توجه داشته باشند در صورتی که روزانه به شستشوی موهای خود می پردازند باید از شامپوهایی استفاده کنند که قدرت پاک کنندگی کمتری داشته و از صابون هایی با PH اسیدی استفاده نمایند.»

وی تصریح کرد:«تمام شامپوها و محصولاتی که تبلیغ می شود و گفته می شود که حاوی پروتئین و ویتامین ها هستند و موجب رشد مو می شوند جنبه تبلیغاتی دارد چرا که موهای خارج از بافت پوست، مرده هستند و باعث تقویت و رشد مو نمی شوند و بنابراین کار این شامپوها تنها شستشوی موها است.»

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 نایب رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران معقتد است افرادی که کفش پاشنه بلند می پوشند بیشتر دچار سردرد می شوند زیرا بلندی پاشنه کفش باعث قوس زیاد کمر شده و این قوس کمر به صورت جبرانی گردن را به جلو می کشد و رشته های عصبی یک و دو گردنی تحت فشار قرار می گیرد.

برخی از سر دردها هستند که منشاءآنها اختلالات گردنی یا گرفتگی های عضلات گردن است و یا ممکن است درد در امتداد ستون فقرات گردنی کم یا زیاد شود و فرد را دچار سر درد کند که تمامی این دردها به راحتی و بصورت علتی با روشهای نوین فیزیوتراپی قابل درمان هستند.

کریمی افزود: مشکلات گردن به علل مختلفی بستگی دارد که این علل ممکن است به علت ساختار مهرهای ضعیف در گردن باشد و یا عادات زندگی فرد باعث بروز این مشکل شود.در بسیاری از موارد نیز وضعیت شغلی فرد ،کفش های نا مناسب هم باعث بروز سر درد در افراد می شود.

افرادی که کفشهای پاشنه بلند می پوشند بیشتر دچار سردرد می شوند زیرا بلندی پاشنه کفش باعث قوس زیاد کمر شده واین قوس کمر به صورت جبرانی گردن را به جلو می کشد و رشته های عصبی یک و دو گردنی تحت فشار قرار می گیرد در نتیجه این رشته های عصبی به سمت سر رفته و باعث فشار بر روی سر می شود و سبب ایجاد سر درد در فرد می گردد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 موفق ترین افراد دنیا یک خصوصیت مشترک دارند: طرز فکرشان با دیگران فرق دارد.

چون ما هم باور داریم که تفکر هوشمندانه زندگی را تغییر می دهد، در اینجا به 15 مورد از بهترین طرز فکرهای افراد موفق اشاره می کنیم.

1 - فکر کردن یک نظم است. اگر می خواهید در آن بهتر شوید، باید روی آن کار کنید.

می توانید برای برنامه ریزی فکر کردنتان وقت بگذارید مثلاً هر دو هفته یکبار یک نصفه روز، هر یک ماه یک روز کامل و هر سال یک تا دو روز کامل.

2 - ببینید انرژیتان را باید کجا متمرکز کنید، و بعد از قانون 20/80 استفاده کنید.

80 درصد از انرژی تان را به 20 درصد از مهمترین فعالیت های تان اختصاص دهید. یادتان باشد که نمی توانید در آن واحد همه جا باشید، همه را بشناسید و همه کاری انجام دهید. و از انجام همزمان چند کار اجتناب کنید: ممکن است کارایی شما را به 40% برساند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 چشم انداز مغز ما محل منطقی نیست.ما هنوز هم همان مغز عصر حجری پیشینیانمان _ حجمی از احساسات، خاطرات ناقص و یک محدوده توجه کوتاه _ را داریم. مغز ما هیچوقت همه حقایق برای گرفتن تصمیم "ایدآل" را در خود ندارد.از اینجا داستان بدتر می شود. حتی گاهی بدون اینکه بدانیم تصمیم می گیریم.وقتی دانشمندان علوم اعصاب فعالیت مغز را در طول یک آزمایش تصمیم گیری ساده بررسی کردند، متوجه شدند که افراد معمولاً 10 ثانیه قبل از اینکه آگاه شوند تصمیم گرفته اند، تصمیم می گیرند.چطور می توانیم امیدوار باشیم که تصمیم درست گرفته ایم؟در واقعیت وضعیت به این بدی نیست، ما هر روز تصمیماتی در زندگیمان می گیریم. دنیا تغییر می کند و احساس می کنیم که کنترل آن را به دست داریم.خوشبختانه علم اعصاب و روان ما را از نواقص و کمبودهای مغز انسان آگاه کرده است. با دانستن این ضعف ها، می توانید از یک استراتژی ساده برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.9 راه برای تصمیم گیری درست

1 - به غریزه خود توجه کنید اما اجازه ندهید بر شما ریاست کند.ما به یک دلیل غرایزمان را رشد داده ایم—آنها واقعاً خوب عمل می کنند. توانایی گرفتن یک تصمیم سریع برای پیشینیان عصر حجری ما می توانست تفاوت خورده شدن توسط یک ببر وحشی یا شکار آن ببر باشد. اما اخیراً با چند ببر روبه رو شده اید؟ واقعیت این است که در این عصر دیگر نیازی به اینگونه تصمیمات سریع نیست اما باز هم نمی توانید دست از گرفتن این تصمیمات بردارید. با آن مقابله نکنید اما به آن هم بسنده نکنید. از خودتان بپرسید "چرا این فکر را کردم؟" یا "چرا چنین احساسی داشتم؟"2 - گزینه هایتان را لیست کنید.مغز قدرتمندترین کامپیوتر موجود است اما قادر به انجام چند کار همزمان نیست. دشوار است که بیشتر از 7 فکر مختلف را در یک زمان در ذهنتان داشته باشید و غیرممکن است که بتوانید روی دو مورد از آن به طور همزمان تمرکز کنید. دلیل اینکه وقتی موقع رانندگی با تلفن همراه صحبت میکنیم، تصادف نکرده و ماشینمان را داغان نمی کنیم این است که می توانیم خیلی سریع تمرکز روی کارها را تغییر دهیم—اما خیلی کندتر و بی دقت تر از زمانیکه هرکدام را به تنهایی انجام می دادیم. برای تصمیمی که می خواهیم بگیرید، همه انتخاب ها و گزینه های موجود را لیست کنید، آن را بیرون ذهنتان بکشانید و زمانی را به بررسی هر کدام به تنهایی اختصاص دهید.3 - سوالات را بازنویسی کنید.می دانید برای اینکه یک دانشمند تمام عیار باشید به چه چیزی لازم است؟ گرفتن نمرات عالی یا به خاطر سپردن چیزها کافی نیست. مهم این است که سوالات درست بپرسید. هر مشکلی که دارید، سعی کنید آن را به سه یا چهار شکل مختلف بنویسید. اینکه خودتان را مجبور کنید به طرق مختلف به آن مشکل نگاه و فکر کنید باعث می توانید بتوانید راهکارهای متفاوتی نیز پیدا کنید.4 - تاریخ را پیش بینی کنید.حافظه ما آنقدرها که تصور می کنیم خوب نیست و درنتیجه یادمان نمی ماند که چقدر ممکن است بد باشد. همین حافظه های انتخابی است که باعث می شود یادتان بماند امروز با چه کسی حرف زدید اما یادتان نیاید که چهارشنبه هفته پیش صبحانه چه خوردید. استفاده از تاریخ برای گرفتن تصمیم نیازمند این است که به خاطر بیاوریم دفعه قبلی که در موقعیتی مشابه بودیم چه اتفاقی افتاد. کند پیش بروید و خاطره تان را خوب بررسی کنید _ نباید فقط پیروزی هایتان را به خاطر سپرده باشید و شکست ها را فراموش کرده باشید.5 - به خاطر داشته باشید که زمان طرف شماست.سعی کنید خودتان را از احساسات آن لحظه دور کنید. البته انجام فوری این کار غیرممکن است اما بهترین راهکار این است که بین زمان حال و زمانی که می خواهید تصمیم بگیرید کمی فاصله بیندازید.6 - این را یک آزمایش ببینید.مغز انسان جداشده نیست _ برای عمل کردن در موقعیت های اجتماعی با همتایان خود طراحی شده است. حاصل آن این است که زمان و انرژی زیادی را برای کار گروهی و رابطه با دوستانمان صرف می کنیم. تصور کنید که قرار است برای تصمیمی که می گیرید به شما نمره بدهند و اتوماتیک وار توجه بیشتری به آن می کنید. بنویسید که چرا چنین تصمیمی گرفتید و بعد فکر کنید: "این یک امتحان است. من از پس آن برمی آیم و فرصت دیگری برای تغییر آن ندارم. بقیه قرار است تصمیم من را ببینند و به آن نمره بدهند". اینکار باعث می شود بیشتر به چرای تصمیمی که می گیرید فکر کنید و برنامه ها و دیدگاه های ضعیف را کنار بگذارید.7 - دانش عمومی نیست.زمان های "فراموش شده" را پیدا کنید و ببینید چرا آنطور بوده است. همه می دانند که نباید بعد از غذا خوردن شنا کرد اما چرا؟ برای همه همینطور است؟ تصوراتتان را زیر سوال ببرید و قضاوت کنید آیا درمورد شما هم صدق می کند یا خیر.8 - تصمیم را بگیرید.آیا می خواهید درمورد وضعیت شغلیتان تصمیم بگیرید یا اینکه چه مارک پنیری را برای صبحانه بخورید؟ همه تصمیمات برابر نیستند پس وقتتان را تلف نکنید. لازم نیست برای هر وعده صبحانه قدم 1 تا 9 را دنبال کنید.9 - تصمیم را عملی کنید.می توانید تا بی نهایت تصمیمی که گرفته اید را دوباره و دوباره تحلیل و بررسی کنید. اما بالاخره باید یکجا آن را متوقف کنید. آن را واقعی کنید، یادداشتش کنید. وقتی تصمیمتان بیرون از مغزتان و به دنیای واقعی آمد، مغزتان از بررسی گزینه های مختلف دست کشیده و سراغ کار بعدی می رود.یادتان باشد چشم انداز مغز ما محل منطقی نیست. شما حتی نباید مغزتان را وادار به دنبال کردن قدم 1 تا 9 کنید. بهترین تصمیمی که می توانید اینجا بگیرید این است که فقط قدم هایی که دوست دارید را دنبال کنید، آن هم با هر ترتیبی که دوست داشتید. هر کاری که می کنید، رمز گرفتن بهترین تصمیمات در زندگی این است که بخواهید.

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 سیر تکامل مقنعه دختر خانم های ایران (طنز تصویری)

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

 

عکس های با مزه و دیدنی از گربه ها سری اول

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

 

عکس های فوق العاده دیدنی از میوه های خنده دار

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

 

 

 

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها

 

سری سوم عکس های بامزه و دیدنی گربه ها,

توسط سروه افشین فر

 سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

سری دوم عکس های بامزه و دیدنی از گربه ها

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

عکس های جالب و دیدنی روز سری ۵

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

          ولی بگید خوابیدن شماها کدوم مدلیه؟؟؟؟؟

عکس های خنده دار از خوابیدن های خنده دار(۲)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

زیرنویس نمیخواد دیگه

عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

بچه میگه : مامــــــــــــــــــــــان ؟؟ این سبک بازیا چیه جلو مردم آخه ؟

عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

صمــــــد آقا در تظاهرات انگلستان

عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

جدید ترین مدل محافظت از اتومبیل در مقابل عزیزان سارق

عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

عکس های خنده دار با زیرنویس فارسی

عجب شباهتی انگار 1 سیب خورده باشی گلاب به روتون 2 جا داستان کرده باشی

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 محققان اميدوارند بتوانند در آينده نزديك با استفاده از فناوري تلفن همراه هوشمند، سطح استرس و افسردگي افراد را اندازه گيري كرده و مانع از انجام رفتارهاي واكنشي نامناسب شوند.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا، تيم تحقيقاتي دانشكده پزشكي دانشگاه ماساچوست به سرپرستي «ادوارد بوير» در حال كار بر روي سيستمي به نام iHeal هستند.

در سيستم iHeal حسگرهاي زيستي در داخل يك دستبند كوچك تعبيه شده است. حسگرها ميزان فعاليت بدني، فعاليت الكتريكي سطح پوست، دماي بدن و ضربان قلب را بطور مداوم اندازه گيري مي كنند.

اطلاعات به صورت لحظه اي به تلفن همراه هوشمند ارسال شده و داده ها از لحاظ سطح استرس مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرند. در اين سيستم مي توان اطلاعاتي در خصوص وضعيت سلامتي و داروهاي مصرفي فرد را در تلفن همراه هوشمند ذخيره كرد.

در هنگامي كه تلفن همراه هوشمند تغييراتي در دماي بدن، ضربان قلب يا ميزان استرس فرد تشخيص دهد، با ارسال پيام به كاربر، به وي هشدار داده و مصرف داروي تجويز شده را به فرد يادآوري مي كند.

سيستم iHeal بويژه براي افراد داراي سابقه سوء مصرف مواد مخدر و افسردگي حاد بسيار مؤثر است.

محققان دانشگاه نوث وسترن نيز در حال كار بر روي سيستم ديگري به نام Mobilyze هستند. در اين سيستم با استفاده از سامانه موقعيت ياب (GPS) نصب شده بر روي تلفن همراه هوشمند، طول محل حضور فرد در يك مكان مورد بررسي قرار مي گيرد.

بطور مثال اگر مدت حضور فرد در منزل بيش از حد طبيعي باشد، شتاب سنج سيستم ميزان فعاليت بدني فرد را مورد اندازه گيري قرار مي دهد. سيستم در صورت تشخيص كاهش سطح فعاليت بدني فرد و احتمال بروز رفتارهاي خطرناك، با خانواده يا دوستان فرد تماس مي گيرد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 در سال ۱۹۹۲ نوکیا ۱۰۱۱، یکی از اولین گوشی های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان ۶۰ دقیقه مکالمه به کاربر می داد.

به گزارش سه نسل به نقل از سینا ، از روابط عمومی نوکیا در ایران، حافظه این گوشی فقط برای ذخیره ۹۹ شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه ها است؛ به استثناء یک مورد: امکان تایپ و ارسال پیام امسال بیستمین سالگرد تولد پیام کوتاه است که بر خلاف دیگر فناوری های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت انگیز پیام کوتاه بر دنیا، ده حقیقت تعجب آور در مورد پیام های کوتاه در این مطلب ذکر می شود:

یک: پدر اس ام اس ماتی ماکونن، یک مهندس فنلاندی است. او در سال ۱۹۸۴ در یک پیتزا فروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام رسانی برای گوشی های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد. متأسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد، زیرا حق امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود.

دو: یک سال بعد، فرمت ۱۶۰ کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهام هیلبرند تعیین شد. او در حالی که سعی می کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن های همراه امکان انتقال و نمایش پیام ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به ۱۶۰ کاراکتر نیاز دارد.

سه: اولین اس ام اس در سال ۱۹۹۲ توسط بریت نیل پاپ وُورس به مدیر اپراتور وُدافون، ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: “کریسمس مبارک”. پاپ وورس سرویس ارسال پیام کوتاه یا همان اس ام اس را از کامپیوتر محل کار خود به یک گوشی موبایل اوربیتل ۹۰۱ ارسال کرد.

چهار: امروز ارسال پیام بیشترین استفاده را در میان سرویس های انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد؛ به طوری که ۷۴ درصد از همه موبایل های سراسر جهان را شامل می شود یا به عبارت دیگر، ۲٫۴ میلیارد از ۳٫۳ میلیارد مشترک از طریق ارسال پیام ارتباط برقرار می کنند.

پنج: در سال ۲۰۱۰ مردم رقم اعجاب‎ انگیز ۶٫۱ هزار میلیارد پیام کوتاه ارسال کردند؛ یعنی ۱۹۲ هزار پیام کوتاه در هر ثانیه! میزان درآمد صنعت در ارسال پیام های کوتاه ۱۱۴ میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال بوده است.

شش: تحقیقات نشان می دهد که اس ام اس بازی هنگام رانندگی دو برابر خطرناک تر از رانندگی در حالت غیرعادی است. یک نمونه از حواس پرتی هنگام رانندگی در سال ۲۰۰۸ در انفجار قطار در ChatWorth کالیفرنیا اتفاق افتاد که جان ۲۵ نفر را گرفت. طی تحقیقات مشخص شد که راننده قطار درست قبل از حادثه ۴۵ پیام کوتاه ارسال کرده بود.

هفت: ارسال پیام زبان ویژه و جدیدی ایجاد کرده است که هدف آن کوتاه کردن تعداد کاراکترها است. محققان زبانشناس بر این عقیده اند که استفاده از زبان های عامیانه و اختصاری مانند چیزی که در زبان اس ام اس می بینیم در آینده منجر به تضعیف ادبیات و غلط دیکته ای و هجی کردن نادرست کلمات در میان کودکان شود.

هشت: از دلایل اصلی موفقیت اس ام اس این است که با همه گوشی ها می توان پیام کوتاه ارسال کرد و فعال کردن آن نیاز به چیزی ندارد. اس ام اس مقرون به صرفه و ارزان تر از تماس تلفنی و استفاده از آن راحت است و امکان ارسال در تمامی شبکه ها را فراهم می کند. به این معنی که لازم نیست کاربران بدانند شخصی که برای او پیام ارسال می کنند از کدام شبکه موبایل استفاده می کند.

نه: مردم هم به طور اعجاب انگیزی در این شیوه ی برقراری ارتباط تبحر پیدا کرده اند. در سال ۲۰۰۵ سونجا کریستیانسن از نروژ رکورد سریع ترین تایپیست پیام کوتاه را به ثبت رساند. معنی این پیام این بود: “پیرانای تیزدندان از گونه سراسالموس و پیگوسنتروس، وحشی ترین ماهی آب شیرین در دنیا است. در واقع، آنها به ندرت به انسان ها حمله می کنند.” رکورد کنونی ۳۷٫۲۸ ثانیه است.

ده: تایپ پیام منجر به عارضه تنوسینوویتز می شود که نوعی التهاب انگشت شست دست است و در اثر تایپ مداوم پیام ایجاد می شود. (شبیه آسیب آرنج است اما کوچکتر و کمتر ورزشی است.) اگرچه پیام رسانی تغییرات بسیار کمی داشته است، اما راه درازی را طی بیست سال گذشته طی کرده است. گذشت آن روزها که پیام کوتاه به عنوان یک قابلیت غیرضروری به حساب می آمد و هرگز کسی سرو کارش به آن نمی افتاد. امروزه خیلی از ما بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 مردی که می‌گوید شخصی را به خاطر تجاوز به همسرش کشته است در آستانه مرگ قرار گرفت. اسفند ماه سال 87 پلیس کرج جنازه‌ای ملحفه پیچ شده‌ای را کنار رودخانه‌ای در اطراف کرج پیدا کردند. جسد کاردآجین شده به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی‌های پزشکی علت مرگ را وارد آمدن ضربات کارد بر بدن مقتول اعلام کرد.

ضربات کینه توزانه

با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای دال بر شناسایی هویت متهم وجود نداشت تلاش برای شناسایی وی آغاز شد.هنوز ساعاتی از پیدا شدن جسد نگذشته بود که خانواده مردی 33 ساله به نام احمد به پلیس کرج مراجعه کرده و از ناپدید شدن فرزند خود خبر دادند. مادر احمد گفت پسرش در پی یک تماس تلفنی از خانه خارج شده و گفته خیلی زود برمی‌گردد اما با گذشت ساعت‌ها نه به منزل برگشته و نه به تلفن همراهش پاسخ می‌دهد.

ماموران پس از پرسیدن مشخصات احمد از خانواده وی با این احتمال که جسد پیدا شده متعلق به فرزند آنها باشد از پدر و مادر وی خواستند به پزشکی قانونی مراجعه کنند. والدین و برادر احمد نیز پس از مشاهده جسد با شیون و زاری تصدیق کردند که جنازه متعلق به فرزندشان احمد است. با شناسایی هویت مقتول پرونده وی به کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی سپرده و تحقیقات اولیه دال بر این بود که احمد به احتمال زیاد قربانی یک کینه شدید شده است چرا که عمق ضربات وارده و نوع آنها همگی حاکی از یک تسویه‌حساب شخصی داشت.

جبران کمبود محبت در بیرون خانه

ماموران در جست و جوی سرنخ پرینت تلفن همراه مقتول را از مخابرات دریافت کرده و دریافتند آخرین تماس تلفنی مقتول با زنی به نام ریحان بوده است. بررسی پرینت نشان داد که احمد تماس‌های زیادی با این زن داشته است به همین خاطر این زن شناسایی وبازداشت شد.

ریحان پس از انتقال به اداره آگاهی پرده از راز قتل برداشته و مدعی شد جنایت توسط شوهرش اتفاق افتاده است: شوهرم عباس مردی معتاد و شیشه‌ای بود و مرتب مرا به باد کتک می‌گرفت. به همین خاطر او را دوست نداشتم.از حدود یک‌سال پیش با احمد آشنا شده و با هم ارتباط برقرار کردیم.

من به احمد گفتم که به زودی از شوهرم جدا می‌شوم و با او ازدواج می‌کنم و برای همین هم به خانه‌ام برگشتم ولی پدرم با گفتن اینکه در صورت طلاق گرفتن هیچ حمایتی از من نمی‌کند و باید به خانه برگردم مرا مجبور کرد دوباره پیش عباس برگردم. من هم برگشته ولی ارتباطم را با احمد ادامه دادم و روز به روز علاقه‌ام به او بیشتر می‌شد.تا اینکه چند روز مانده به حادثه عباس از رابطه من و احمد باخبر شد.

او به شدت مرا کتک زده و از من خواست احمد را به خانه بیاورم. من از ترس حاضر به این کار نبودم اما سرانجام تسلیم کتک‌های عباس شده و با احمد تماس گرفته و او را به خانه دعوت کردم. تا احمد پایش را به خانه گذاشت عباس با چاقو ضربه‌ای به او زد. احمد تا آمد به خودش بجنبد ضربات چاقوی دیگری دریافت کرد و جان داد. عباس سپس او را داخل ملحفه‌ای پیچیده و به کرج برده و کنار رودخانه به حال خود رها کرد.

خشمم را خالی کردم

ماموران به سرعت دست به کار شده و عباس را دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری گفت: ریحان به من گفت با احمد رابطه‌داشته است و همین مرا منقلب کرد. من هم قصد جان احمد را کردم و آنقدر به ریحان فشار آوردم تا احمد را به بهانه‌ای به خانه بکشد. البته ریحان گمان نمی‌کرد من می‌خواهم احمد را از پا درآورم.بعد از ورود احمد هم او را با چاقو کشتم.

با این اطلاعات پرونده برای رسیدگی به شعبه 80 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و عباس به قضات گفت احمد را به خاطر تجاوز به همسرش کشته است.

دادگاه این دفاع را وارد ندانسته و احمد را به قصاص و ریحان را به یک‌سال حبس محکوم کرد. با اعتراض متهمین به این رای پرونده به شعبه 11 دیوان‌عالی کشور فرستاده و قضات دیوان نیز آنرا تایید کردند.

با تایید دیوان حکم قصاص متهم اصلی برای گذارندن مراحل قانونی و به اجرا درآمدن ‌ به بخش اجرای احکام دادسرای جنایی کرج فرستاده شد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 مورد آزار جنسی پدرشان قرار گرفتند و به همین دلیل از قاتل او شکایتی ندارند.

این دختران وقتی در جایگاه حاضر شدند تا شکایت خود علیه متهمان را مطرح کنند به جای اعلام شکایت جزییات زندگی پردردشان را توضیح دادند و گفتند چطور به‌عنوان یک فرد بی‌هویت از ابتدای تولدشان در ایران زندگی کردند و حتی جرات شکایت از پدرشان را نداشتند.

در ابتدای جلسه محاکمه شفیعی نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و در توضیح کیفر‌خواست به قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران گفت: جسد مردی به نام حیدر حدودا 40 ساله روز 23 بهمن سال گذشته در حاشیه بزرگراه آزادگان پیدا شد.

ماموران متوجه شدند جسد متعلق به مردی افغان است؛ آنها با آثار برجای‌مانده در محل حادثه توانستند اولیای‌ دم را شناسایی کنند و مشخص شد آنها در جریان قتل حیدر بودند و خودشان موضوع را به پلیس گزارش ندادند.

بررسی‌ها نشان داد حیدر توسط چهار مرد به نام‌های رضا‌‌، علی، عباس، رسول و همسر حیدر به نام شکیلا به قتل رسیده ‌است. پلیس متوجه شد شکیلا آن روز در خانه خواهرش بوده و با همکاری پسران خواهرش و داماد او، حیدر را به قتل رسانده‌اند.

نماینده دادستان ادامه داد: «متهمان بعد از شناسایی از سوی پلیس بازداشت شدند و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند. آنها جزییات را شرح دادند و صحنه قتل نیز بازسازی شد. بنابراین به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست دارم متهمان ردیف اول و دوم یعنی رضا و علی به اتهام مشارکت در قتل و سایرین به اتهام معاونت در قتل مورد محاکمه قرار گیرند و حکم قانونی درخصوص آنها صادر شود.»

در ادامه دختران مقتول یک به یک در جایگاه حاضر شدند؛ آنها که هیچ‌کدام اوراق هویتی و سواد ندارند به جای شکایت از قاتلان پدرشان از زندگی پردرد خود و ظلمی که در سال‌های زندگی‌شان بر آنها رفته ‌بود گفتند.

اولین دختری که در جایگاه حاضر شد سحر 27ساله ‌بود او گفت: اگر پدرم کشته ‌شد به خاطر کارهای خودش بود؛ او خیلی ما را اذیت می‌کرد و به ناموس همه چشم داشت، او به هیچ ‌چیز اعتقاد نداشت و هیچ‌کس را دوست نداشت. ما هم جایی را نداشتیم که شکایت کنیم و کسی را نداشتیم که از ما حمایت کند.

قبل از اینکه ازدواج کنم، پدرم شب‌ها به سراغم می‌آمد و آزارم می‌داد، بچه ‌بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم. بعد که ازدواج کردم از دست پدرم راحت شدم او خیلی آدم بدی بود و به خاطر بدی‌های خودش کشته‌ شد. به همین دلیل هم نمی‌خواهم قاتلانش مجازات شوند.

سپس عزیزه دختر 17 ساله در جایگاه حاضر شد؛ او که بیشترین آزار را از سوی پدرش دیده‌ بود گفت: وقتی که بچه ‌بودم پدرم شب‌ها به سراغم می‌آمد و اذیتم می‌کرد، وقتی ازدواج کردم بارها مورد آزار جنسی پدرمان قرار گرفته بودم. البته من تنها قربانی پدرم نبودم خواهرانم و حتی برادر 12ساله‌ام هم از دست او در امان نبودند. خیلی بچه‌ بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم؛ به‌خصوص اینکه پدرم مردی عصبانی بود و خیلی ما را کتک می‌زد.

تنها حامی ما مادرم بود، او خودش را جلوی پدرم می‌انداخت تا وقتی پدرم کتک می‌زد آسیب کمتری به ما برسد. شب‌ها هم سعی می‌کرد پدرم را در اتاق پیش خودش نگه دارد. از دست پدرم عاصی شده‌ بودیم زندگی برایمان سیاه ‌بود. 12ساله بودم که پدرم در قبال گرفتن مبلغی پول من را شوهر داد. یک سال بعد بچه‌ای به دنیا آوردم و پدرم زیر پای شوهرم نشست تا مرا طلاق دهد. بالاخره طلاقم را گرفت و دوباره به خانه پدرم برگشتم.

در یک خیاطی چرخکار بودم و کار می‌کردم. دوباره آزارهای پدرم شروع شده بود، خسته‌ به خانه می‌رسیدم و وقتی می‌خواستم بخوابم پدرم به سراغم می‌آمد و آزارهایش را شروع می‌کرد. من که بزرگ شده ‌بودم می‌دانستم باید مقاومت کنم. فریاد می‌زدم و با پدرم دعوا می‌کردم، او کتکم می‌زد می‌گفت باید به حرفش گوش کنم اما من مقاومت می‌کردم و او با کمربند دنبالم می‌کرد. مادرم خودش را جلو می‌انداخت که من آسیب نبینم. گاهی تا صبح من را کتک می‌زد.

عزیزه‌ ادامه داد: بعضی وقت‌ها پدرم از من پول می‌خواست و می‌گفت باید با مردان غریبه رابطه برقرار کنم؛ خودش چند پیرمرد را که از دوستانش بود به خانه می‌آورد و از من می‌خواست با آنها رابطه داشته باشم اما من مقاومت می‌کردم، او چندین بار من را به خاطر این مقاومت‌ها با پایپ سوزاند. هر روز صبح سر کار می‌رفتم و چند ساعتی روی میز کارم می‌خوابیدم.

چون پدرم شب‌ها یا سراغ خودم می‌آمد یا سراغ ثریا خواهر 8 ساله‌ام می‌رفت یا برادر 12 ساله‌ام را آزار می‌داد. آنها نمی‌دانستند چطور باید از خودشان دفاع کنند. هر وقت صدای فریاد ثریا یا برادرم علی را می‌شنیدم از خواب می‌پریدم و برای کمک به سمت آنها می‌رفتم. چون هیچ اوراق هویتی هم نداشتیم کسی به حرف‌مان گوش نمی‌کرد. فقط مادرم بود که از ما دفاع می‌کرد.

زن 17ساله سپس آثار سوختگی روی دستانش را به قضات نشان داد و گفت: نتیجه مقاومت من در برابر پدری که می‌خواست تجاوز کند این آثار سوختگی است. پدرم خیلی من را می‌زد و می‌سوزاند. او برادر 12ساله‌ام را معتاد به شیشه کرد و به ثریا هم شیشه می‌داد که بکشد تا نتواند در برابرش مقاومت کند. برعکس دختران که عاشق پدرشان هستند من از پدرم متنفر بودم. ما در ایران به دنیا آمدیم اما چون مجوز نداشتیم نتوانستیم درس بخوانیم و برده پدرمان شدیم. در این مدتی که او فوت شده حتی یک‌بار هم سر خاکش نرفتم و تازه به آرامش رسیده‌ام.

مرگ حق او بود. درخواست دارم برای کمک به ما مادرم را آزاد کنید؛ او برای دفاع از من این کار را کرد.

سپس رضا متهم ردیف اول که داماد باجناق مقتول هم هست در جایگاه قرار گرفت، او گفت: من اتهامم را قبول دارم و با همکاری برادران زنم دست به این قتل زدم. البته من از ماجرای تجاوز حیدر به دخترانش خبر نداشتم اما روز حادثه وقتی که می‌خواستم با برادران همسرم سر کار بروم دیدم فاطمه خواهرزن 12ساله‌ام گریه می‌کند. او خیلی ترسیده ‌بود و بدنش می‌لرزید. محکم به مادرش چسبیده‌ بود و حرف نمی‌زد. از مادرزنم پرسیدم چه شده جواب نداد.

فاطمه لباس مدرسه به تن داشت و کیفش هم روی دوشش بود. فکر کردم کسی در خیابان اذیتش کرده ‌است دوباره اصرار کردم، مادرزنم گفت وقتی که فاطمه در اتاق بود حیدر به او حمله کرد و قصد تجاوز داشت اما فاطمه فرار کرد. خیلی ناراحت شدم. به شکیلا همسر حیدر و خاله همسرم گفتم، چرا به شوهرت اجازه می‌دهی این کارها را بکند؟ آن‌وقت بود که شکیلا گفت دختران خودش هم مورد آزار حیدر قرار می‌گیرند و کاری از دستش برنمی‌آید. آنقدر عصبانی بودم که کنترل خودم را از دست دادم به سراغ حیدر رفتم و با او دعوا کردم بعد با کمک برادران همسرم او را کشتم.

این مرد درباره نحوه قتل گفت: من دستانش را گرفتم شالی را از زیر گلویش رد کردم و به پشت گردنش آوردم بعد علی شال را کشید عباس و رسول هم روی پا و کمرش نشستند تا اینکه جان باخت. ما 30 سال است در ایران زندگی می‌کنیم. چون در افغانستان امنیت نبود و ناموس‌مان در امان نبود به ایران آمدیم آن‌وقت خودی به ناموس‌مان تجاوز کرد. او باید می‌مرد البته قبول دارم که مرتکب جرم شدیم اما حیدر آدم کثیفی بود.

در ادامه سایر متهمان هم در مورد اتهامی که به آنها وارد شده ‌بود از خود دفاع کردند. آخرین متهم شکیلا همسر 35 ساله حیدر بود، او گفت: حیدر برای ما زندگی نگذاشته‌ بود یک لحظه از دستش آرامش نداشتم. سعی می‌کردم بچه‌ها نزدیکش نباشند. شکایت هم نمی‌توانستم بکنم. البته من در قتل نقشی نداشتم اما وقتی فرزندان خواهرم به سراغش رفتند تا بکشندش مقاومت نکردم.

بعد از پایان جلسه محاکمه هیات قضات شعبه 74 برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 اعتیاد به ماده‌مخدر شیشه سبب شد دو مرد در جنایت‌های جنون‌آمیز دختران خردسال خود را به قتل برسانند.

یکی از متهمان تصور می‌کرد فرزند شش ساله‌اش حاصل رابطه نامشروع است و متهم دیگر دچار این توهم شده بود که دختر چهارساله‌اش شیطان است و اگر او را نکشد خودش از بین خواهد رفت.

سفری برای جنایت

ساعت10:50دقیقه روز پنجشنبه هفته گذشته، مردی کارگر که از بیابان‌های اطراف اراک می‌گذشت، صحنه فجیعی را دید. او مردی را مشاهده کرد که در حال دفن جسد یک کودک بود؛ مرد ناشناس بعد از آنکه مقداری خاک روی جنازه ریخت سوار یک خودرو پیکان شد تا محل را ترک کند.

کارگر جوان بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و ضمن توضیح ماجرا، مشخصات پیکان را نیز به ماموران داد. دقایقی بعد خودرو موردنظر در 40کیلومتری جاده قم - اراک متوقف شد و راننده آن‌که مردی 35ساله به‌نام جواد است، بازداشت شد.

سپس ماموران همراه جواد به محل دفن جنازه رفتند و با کندن زمین پیکر بی‌جان دختری شش‌ساله را از زیر خاک بیرون کشیدند. این‌گونه بود که جواد به اتهام قتل تحت بازجویی قرار گرفت او مقتول را فرزند خودش معرفی کرد و گفت: «ریحانه حاصل ارتباط نامشروع همسرم با مرد دیگری است به همین دلیل هم او را کشتم.»

ماموران بعد از شنیدن این ادعا برای پی‌بردن به جزییات بیشتر از قتل به بازرسی پیکان متهم پرداختند و مقداری ماده محرک شیشه را کشف کردند و دریافتند این فرد در پی توهم حاصل از مصرف موادمخدر دختر خود را کشته است.

به این ترتیب، جواد یک‌بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: «من ساکن تهران هستم. از چندی قبل برای کشتن دخترم برنامه‌ریزی کرده بودم اما نمی‌خواستم این کار را در خانه و محله خودمان انجام دهم به همین دلیل دخترم را به بهانه مسافرت و رفتن به بروجرد با خودم همراه کردم.

وقتی به منطقه‌ای بیابانی در نزدیکی اراک رسیدیم، دیدم شرایط برای اجرای نقشه‌ام مساعد است به همین دلیل دخترم را از ماشین پیاده کردم و با یک چاقو گلویش را بریدم بعد با سنگ چند ضربه به سرش زدم وقتی او جان باخت جسد را دفن و فرار کردم.»

این متهم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد. در همین حال، بازپرس جنایی کرج در حال تحقیق درباره قتل دختر چهارساله‌ای‌ است که به دست پدرش به کام مرگ کشانده شده است.

ماموران پلیس مشکین‌شهر کرج هفته‌ پیش جنازه دختری را در میان نخاله‌های ساختمانی پیدا کردند مقتول هیچ مدرک هویتی همراه نداشت و ناشناس بود اما ساعاتی بعد زنی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدیدشدن فرزندش خبر داد و مشخصاتی را ارایه کرد که با جنازه پیدا شده، همخوانی داشت، به این ترتیب، نام قربانی فاش شد و ماموران فهمیدند این کودک همراه پدر معتادش از خانه خارج شده بود از آنجا که احتمال داشت قتل توسط مرد شیشه‌ای اتفاق افتاده باشد وی تحت تعقیب قرار گرفت اما او چند روزی را فراری بود تا اینکه در یکی از پارک‌های شهر شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به کشتن دخترش گفت: «از شش‌ماه قبل به شیشه اعتیاد پیدا کردم بعد از آن همیشه با همسرم اختلاف داشتم و چند بار او و دخترم را کتک زدم. دیگر علاقه‌ای به آنها نداشتم و از سویی دچار توهم هم شده بودم صدایی به من می‌گفت دخترم شیطان است و اگر او را نکشم خودم کشته می‌شوم به همین دلیل نقشه قتل را کشیدم و روز حادثه وقتی همسرم خانه نبود دخترم را به بهانه خریدن بستنی از خانه بیرون بردم و در یک ساختمان نیمه‌کاره او را به باد کتک گرفتم و آنقدر مشت و لگد زدم تا از حال رفت بعد گلویش را فشار دادم و او را خفه کردم.»

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 به گزارش فارس، علی زیدآبادی ‌سیرجانی که در محله خود به مرد گوجه‌خوار لقب گرفته است، روزانه یک کیلوگرم گوجه را برای تغذیه خود خریداری می‌کند و در صورتی که گوجه‌ها با کیفیت باشند، خرید چند روزه خود را به صورت یکجا انجام می‌دهد.
علی زیدآبادی‌سیرجانی امروز در سیرجان اظهار داشت: هم‌‌اکنون 50 سال دارم و راننده کارخانه آسفالت شهرداری سیرجان هستم.
وی افزود: از پنج سالگی با توجه به علاقه‌ای که به خوردن گوجه داشتم، فقط تغذیه‌ام یعنی صبحانه، ناهار و شام نان و گوجه بوده است و تاکنون یک‌بار هم به پزشک مراجعه نکرده‌ام و حتی یک قرص هم نخورده‌ام.
این مرد گوجه‌خوار بیان کرد: در مهمانی‌ها یا مراسم دعوت شده نیز با توجه به اینکه اقوام نوع خوراک من را می‌دانند از قبل غذایم را آماده می‌کنند.
زیدآبادی‌سیرجانی بیان داشت: تغذیه کامل من شامل یک قرص نان و چهار یا پنج عدد گوجه فرنگی است.
خانواده این مرد گوجه‌خوار از گوجه فرنگی به عنوان دسر غذا استفاده می‌کنند، آنها که به ندرت دچار بیماری‌های جسمی می‌شوند، تاکنون به پزشک مراجعه نکرده‌اند.
همچنین رنگ موهای علی‌زیدآبادی در هر فصل از سال متغییر است و به رنگ‌های قهوه‌ای، خرمایی، حنایی و جوگندمی تغییر می‌کند.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 مرد معتاد بر اثر توهم ناشی از مصرف «شیشه» در جنایتی هولناک دختر 6 ساله‌اش را از طبقه سوم به پایین پرت کرد.

شامگاه دوشنبه – 16 آبان – ساکنان یک ساختمان سه طبقه در خیابان شهرآرا با شنیدن صدای گریه‌های «درسا» کوچولو که از همسایه‌ها کمک می‌خواست به پشت در آپارتمان آنها در طبقه سوم رفتند.

اما پدر «درسا» حاضر به باز کردن در خانه نشد و دقایقی بعد نیز صدای جیغ وحشتناک دختر کوچولو به گوش رسید و ناگهان سکوت همه جا را فرا گرفت.

در همین لحظه رفتگر شهرداری که سرگرم تمیز کردن کوچه بود در حالی که از مشاهده صحنه پرت شدن دختر 6ساله از سوی پدرش وحشت زده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

دقایقی بعد که مأموران کلانتری 137 نصر در محل حاضر شدند مرد رفتگر گفت: داشتم کوچه را تمیز می‌کردم که با شنیدن صدای فریادهای یک دختربچه از پنجره طبقه سوم این ساختمان توجه ام به آن سو جلب شد و متوجه شدم مرد جوانی دخترک را بغل کرده و در یک لحظه باورنکردنی او را به پایین پرت کرد.

پیکر درهم شکسته و خونین دختر کوچولو چند متر جلوتر از من روی زمین افتاد. مأموران بلافاصله محسن ـ پدر «درسا» ـ را به اتهام قتل دستگیر کردند.

با اعلام موضوع این جنایت به بازپرس محمد شهریاری – قاضی کشیک ویژه قتل – تیم ویژه جنایی نیز خود را به محل حادثه رسانده و تحقیقات از متهم آغاز شد. مرد جوان که خود را کارمند اخراجی یکی از شرکت‌ها معرفی می‌کرد در بازجویی به مأموران گفت:

چندی قبل همسرم از من طلاق گرفت و حضانت دخترم نیز به من سپرده شد، تا اینکه با زنی به نام بیتا آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآوردم اما «درسا» از همسرم متنفر بود و حاضر به دیدن او نبود. شب حادثه نیز درباره این موضوع با دخترم درگیری لفظی پیدا کرده و چون «شیشه» مصرف کرده بودم حالت طبیعی نداشتم در یک لحظه او را بغل کرده و از پنجره به پایین انداختم.

بدین ترتیب پس از اعترافات متهم وی بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین دستور شناسایی و احضار بیتا – همسر دوم متهم – و تحقیق و بازجویی از وی صادر شده است.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 به گزارش آخرین نیوز، جام جم نوشت:    مسلماً تا به حال با مردانی برخورد کرده‌اید که بزرگی بیش از اندازه بافت سینه‌شان، تعجب شما را برانگیخته است.

البته شاید در کسانی که به طور حرفه‌ای بدنسازی کار می‌کنند، وجود عضلات به هم پیچیده و برجسته در همه اندام‌های بدن، امر عجیبی به نظر نرسد، اما حتی در چنین افرادی نیز اگر افزایش حجم عضلات، به دنبال مصرف داروهای استروئیدی اتفاق افتاده باشد، یک عارضه ناخوشایند تحت عنوان «ژنیکوماستی» یا بزرگ شدن بافت سینه تلقی می‌شود.‌

بروز این عارضه که ناشی از افزایش هورمون زنانه در مردان ، تحت تاثیر تغییرات هورمونی دوران بلوغ، عوامل دارویی یا بیماری‌های زمینه‌ای است، می‌تواند از نظر روانی برای نوجوانان در سنین بلوغ مشکلاتی در پی داشته باشد یا حتی در مواردی نمایانگر بیماری‌ها و عوارض جدی‌تری چون بیماری‌های کبدی، اختلالات تیروئیدی و ناتوانی غدد جنسی یا تومورهای بدخیم باشد.

چرا سینه آقایان بزرگ می‌شود؟

دکتر سیدحسین صمدانی‌فر، فوق‌تخصص غدد و متابولیسم و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با «جام‌جم» با تاکید بر این‌که بزرگی سینه آقایان را با تجمع چربی ناشی از چاق شدن در ناحیه سینه‌ها (لیپوماستی) نباید اشتباه گرفت، می‌گوید: البته تشخیص این‌که بزرگ شدن سینه مردان ناشی از افزایش ترشح هورمون‌های زنانه است یا خیر، با پزشک متخصص است. این تشخیص هم گاهی به سادگی موثر نیست و باید از سونوگرافی برای تشخیص دقیق بهره گرفت. با این حال از آنجا که هم در بدن آقایان و هم خانم‌ها هر دو هورمون مردانه و زنانه ترشح می‌شود، در شرایطی که هورمون زنانه در آقایان، تحت تاثیر عواملی چون بلوغ، مصرف برخی داروها و نیز برخی بیماری‌های زمینه‌ای افزایش یابد، بروز نشانه‌های زنانه، چون بزرگ شدن سینه‌ها اتفاق می‌افتد.

سن بلوغ و بروز ژینوماستی

دکتر صمدانی‌فر با اشاره به این‌که در برخی از نوزادان پسر نیز به علت تماس با هورمون‌های زنانه مادر (استروژن)، بزرگی سینه‌ها اتفاق می‌افتد، می‌افزاید: آنچه مهم است آن که در سنین بلوغ در پسرها، میزان هورمون‌های جنسی مردانه (تستسترون) به سرعت افزایش می‌یابد. حال در مواردی هورمون‌های زنانه هم همزمان با هورمون مردانه افزایش می‌بابد. در چنین شرایطی ژنیکوماستی رخ می‌دهد.

وی می‌گوید: گاهی این عارضه در شخص، چندان آزاردهنده نیست و از آنجا که، حداکثر تا 18 سالگی مرتفع می‌شود به نوجوانانی که از این مشکل رنج می‌برند، ‌توصیه می‌شود به پزشک متخصص مراجعه کنند.

دکتر صمدانی‌فر با اشاره به این‌که ژنیکوماستی سالمندی معمولا آزاردهنده نیست، می‌افزاید: از 40 تا 50 سالگی به بعد ترشح تستسترون در مردان کاهش می‌یابد. حال اگر شیب کاهش ترشح این هورمون، بیش از هورمون‌های زنانه در بدن مردان باشد، آنان در سنین میانسالی دچار بزرگی سینه می‌شوند که زیاد آزاردهنده نیست.

عوارض ناشی از هورمون‌های بدنسازی

دکتر صمدانی‌فر تاکید می‌کند: یکی از شایع‌ترین علل بزرگی سینه مردان جوان، استفاده از هورمون‌های بدنسازی است که به منظور افزایش حجم عضلات استفاده می‌شود. در واقع با اضافه شدن هورمون‌های مردانه در بدن و ترشح بیش از اندازه آنها، بخشی از این هورمون به هورمون زنانه تبدیل می‌شود و عارضه بزرگی سینه بروز پیدا می‌کند.

این پزشک متخصص می‌گوید: از دیگر عوارض این نوع هورمون‌های بدنسازی ضعف قوای جنسی و عقیمی است، به همین دلیل هیچ پزشکی بهره‌گیری از داروهای هورمونی را حتی در قالب یک هدف ورزشی تایید نمی‌کند.

وقتی بزرگی سینه خطرناک می‌شود

مواد مخدر، دارو‌های روانگردان و حتی داروهای معده یا فشار خون نیز در مواردی می‌توانند منجر به بزرگی سینه در مردان شود.

دکتر صمدانی‌فر با بیان این مطلب می‌افزاید: اگر بزرگی سینه آقایان در سنینی غیرمعمول و به دور از شرایطی که نام بردیم، اتفاق بیفتد،لازم است بررسی هورمونی روی فرد صورت بگیرد، چون در برخی موارد این عارضه می‌تواند نشانه‌ای از اختلالات غدد فوق کلیوی و کبدی، ضعف قوای جنسی و اختلالات تیروئیدی یا حتی تومورهای بدخیم باشد.

ژنیکوماستی قابل درمان است

دکتر صمدانی‌فر با اشاره به این‌که گاهی درمان بزرگی سینه در مردان صرفا جنبه زیبایی دارد، می‌گوید: اگر بزرگی سینه دردناک باشد با تجویز داروهایی که ضد هورمون زنانه هستند، درد و بزرگی آن درمان می‌شود. گاهی هم رفع بزرگی سینه به واسطه عمل‌های جراحی ممکن می‌شود، اما اگر این عارضه ناشی از یک بیماری زمینه‌ای باشد، در صورت درمان بیماری، مشکل برطرف می‌شود. 

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 مردی که رقیب عشقی‌اش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه‌ای رها کرده بود با تایید حکم قصاصش از سوی دیوان عالی کشور یک قدم به مرگ نزدیک شد.

ماموران پلیس کرج20 اسفند سال 87 حین گشت‌زنی به شی‌ ملحفه‌پیچی که کنار یک رودخانه رها شده ‌بود مشکوک و زمانی که به آن نزدیک شدند مشاهده کردند در میان ملحفه یک جسد وجود دارد که ظاهر آن نشان می‌دهد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌ است.

جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد. چند ساعت بعد از پیدا شدن جنازه، خانواده مردی به نام احمد به پلیس مراجعه کردند و مدعی شدند فرزند 33ساله‌شان گم شده‌ است. خانواده احمد گفتند قرار بود او کاری را در خارج از خانه انجام بدهد و خیلی زود برگردد اما این‌طور نشد.

مادر احمد گفت پسرش در پی یک تماس تلفنی با عجله از خانه خارج شد. وقتی این زن مشخصات پسرش را داد، پلیس متوجه شد جسد مکشوفه متعلق به احمد است، بنابراین از خانواده این مرد خواسته شد برای شناسایی هویت مقتول به پزشکی قانونی بروند. زمانی که کشوی حاوی جسد در سردخانه پزشکی قانونی بیرون کشیده ‌شد برادر احمد جنازه را شناخت.

با مشخص شدن هویت جسد تحقیقات در مورد زندگی شخصی احمد آغاز شد. همه چیز نشان می‌داد این مرد جوان قربانی کینه عمیقی شده ‌است. ضربات پی‌درپی‌ای که به وی وارد شده بود، حکایت از این کینه ‌داشت.

زمانی که ماموران تلفن همراه احمد را مورد بررسی قرار دادند متوجه شدند آخرین تماس با این مرد از سوی زنی به نام ریحان صورت گرفته است و این دو از مدت‌ها قبل با یکدیگر در تماس بودند.

پلیس ریحان را شناسایی و بازداشت کرد. اولین جملات ریحان نشان داد او از راز قتل احمد باخبر است. این زن گفت: احمد کشته شده و قاتل او شوهر من است. عباس شوهرم او را کشت و من شاهد این قتل بودم.

ریحان اتفاقی را که رخ داده بود این طور شرح داد: یک سال بود که با احمد آشنا شده‌ بودم و با هم رابطه داشتیم. من شوهرم عباس را دوست نداشتم. او معتاد بود و وقتی شیشه می‌کشید دیگر کنترلی بر رفتارهایش نداشت و من را کتک می‌زد. اصلا از زندگی‌ام راضی نبودم. آخرین بار وقتی که باهم دعوا کردیم من با حالت قهر خانه را ترک کردم و به احمد هم گفتم که می‌خواهم از شوهرم جدا شوم.

قرار بود وقتی‌طلاق گرفتم با احمد ازدواج کنم اما پدرم از قهر کردن من عصبانی شد و مرا به خانه شوهرم برگرداند. او گفت هیچ حمایتی از من نمی‌کند. مجبور شدم پیش عباس بروم اما همچنان از او بیزار بودم و به احمد خیلی بیشتر نزدیک شده ‌بودم.

ریحان ادامه‌ داد: یک هفته قبل از قتل، شوهرم فهمید من با احمد رابطه دارم. او خیلی مرا تحت فشار قرار داد و کتکم زد، بعد از من خواست هر طور شده احمد را به خانه بکشم اما من قبول نکردم. خیلی کتکم زد. دیگر نتوانستم زیر کتک‌هایش دوام بیاورم و با احمد تماس گرفتم و گفتم کسی در خانه نیست و از او خواستم بیاید. احمد هم وقتی دید گریه می‌کنم بلافاصله آمد.

وقتی وارد خانه شد عباس او را غافلگیر کرد و یک ضربه به وی زد. احمد نتوانست واکنش نشان دهد و عباس ضربات بعدی را به بدنش وارد کرد. وقتی احمد جان داد عباس او را لای ملحفه‌ای پیچید و بعد جسدش را کنار رودخانه‌ای در همان اطراف رها کرد.

با اعترافات ریحان شوهرش هم بازداشت شد. این مرد به قتل اعتراف کرد و گفت: من نمی‌خواستم احمد را بکشم اما وقتی متوجه رابطه‌اش با همسرم شدم و ریحان به من گفت با احمد رابطه جنسی داشته‌ است، نتوانستم این موضوع را تحمل کنم به همین خاطر هم به زنم فشار آوردم که احمد را به خانه بکشاند. البته ریحان نمی‌دانست من قصد کشتن احمد را دارم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 80 دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده شد و عباس و ریحان در برابر اتهاماتی که دادستان به آنها وارد کرده‌ بود از خود دفاع کردند. عباس اتهامش را قبول کرد و گفت چون مقتول به زنش تجاوز کرده‌ بود دست به قتل زده ‌است اما ریحان اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت نمی‌دانست شوهرش چه قصدی داشت.

در نهایت عباس به جرم قتل احمد به قصاص و ریحان به یک سال حبس محکوم شد. این رای مورد اعتراض قرار گرفت و شعبه 11 دیوان‌عالی کشور پرونده را یک‌ بار دیگر مورد رسیدگی قرار داد و رای صادره را تایید کرد. به این ترتیب عباس یک قدم دیگر به مجازات نزدیک و پرونده قصاص نفس او برای گذراندن مراحل قانونی به دادسرای کرج ارسال شد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 شرق: در ابتدای جلسه محاکمه این متهم، ذبیح‌زاده نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و به قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران گفت: تابستان سال گذشته به ماموران اعلام شد در محدوده کلانتری نامجو نزاع دسته‌جمعی اتفاق افتاده است با رسیدن ماموران درگیری ‌تمام شده‌ بود اما دوباره اعلام شد جوانی به نام محمدعلی در بیمارستان جان باخته‌ است. پلیس در بررسی‌ها متوجه شد مقتول همان فردی است که در درگیری شرکت داشت و زمانی او را به بیمارستان رساندند که او به دلیل برخورد چاقو به سینه‌اش از شدت خونریزی جان باخته بود. ماموران در اقدام بعدی ضارب را به نام اسکندر شناسایی و او را بازداشت کردند. نماینده دادستان تهران در ادامه گفت: تحقیقات پلیس نشان داد اسکندر همراه برادر و پدرش در این درگیری شرکت داشتند و مقتول با ضربه چاقوی اسکندر جان خود را از دست داده است. این درگیری به دلیل اختلاف عمیق و 15ساله‌ای بود که پدر مقتول با پدر متهم به قتل داشت.

آن‌طور که تحقیقات نشان داده است این درگیری به علت اختلاف مالی بود که دو پسرخاله داشتند. با توجه به مدارکی که برای دادگاه ارایه شده است به‌عنوان نماینده دادستان تهران درخواست دارم هیات قضات رای قانونی در این خصوص صادر کنند. سپس اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند. آنها برای متهم به قتل درخواست قصاص کردند و گفتند نمی‌دانند به چه دلیلی پسرشان کشته ‌شده است.

در ادامه اسکندر برای دفاع از خود در برابر قضات قرار گرفت. او گفت: اتهامم را قبول دارم اما یادم نمی‌آید ضربه چاقو را چطور به بدن محمدعلی زدم. او در توضیح انگیزه‌اش از قتل گفت: روز حادثه به میهمانی افطار در محل کار پدرم دعوت شده ‌بودیم، برادرم علی کر و لال است با صاحبکارش صحبت کردیم که اجازه دهد او زودتر بیاید، برادرم آمد اما اصرار کرد با موتور خودش به میهمانی بیاید و گفت می‌رود بنزین بزند، خیلی طول کشید تا برگردد وقتی آمد عصبی بود گفت مردی او را زده ‌است.

با اشاره به من فهماند موهای فردی که او را زده سیخ بود. بارها و بارها در خیابان به برادرم حمله شده بود و او هر دفعه مشخصات جوانی با موهای سیخ را می‌داد. نمی‌دانستیم ضارب کیست و نمی‌توانستیم شکایت کنیم. به هرحال برای رفتن به افطاری راه‌ افتادیم سر راه پدرم گفت به سراغ کارگر پمپ‌بنزین برویم شاید او ضارب را بشناسد از کارگر پرسیدیم او گفت فرد ضارب را به چهره می‌شناسد اما اسمش را نمی‌داند و گفت حاضر است در دادگاه شهادت دهد چه اتفاقی افتاده است. در همین هنگام برادرم روی شانه پدرم زد و دو جوان موتورسوار را نشان داد. مرد کارگر هم تایید کرد ضارب مرد موتورسوار است. آن فرد دوباره به برادرم حمله کرد من که خیلی عصبانی شده‌ بودم و کنترلی روی رفتارم نداشتم برای حمایت از برادرم رفتم، وقتی او برادرم را با پنجه بوکس زد من هم او را زدم اصلا نفهمیدم به او چاقو زدم چون چاقو را درآورده ‌بودم تا بترسانمش و قصد قتل نداشتم. ما بعد از درگیری جدا شدیم البته واقعیت این است که تعداد آنها خیلی زیاد بود نمی‌دانم از کجا آن همه موتورسوار آمده ‌بودند.

متهم به قتل در مورد اینکه چرا با خودش چاقو برداشته بود گفت: برادرم می‌گفت ضارب پنجه بوکس دارد من هم فکر کردم آن فرد از اوباش است و احتمال دارد به من حمله کند. بعد از دعوا به خانه برگشتیم سپس پلیس من را بازداشت کرد و تازه متوجه شدم کسی که به برادرم حمله می‌کرد و من او را زدم نوه خاله پدرم بود. فامیل با هم دعوا داشتند اما من اصلا او را نمی‌شناختم. در ادامه پدر مقتول به اتهام شرکت در نزاع به جایگاه دعوت شد. او گفت: آن روز وقتی ما به پمپ بنزین رفتیم و پسرم به من نشان داد چه کسی او را زده متوجه شدم این فرد فرزند پسرخاله‌ام است من محمدعلی را می‌شناختم اما پسرانم او را نمی‌شناختند. نمی‌دانم چرا محمدعلی به دوستانش زنگ زد و همه موتورسواران محل را به آنجا کشاند، ما خیلی ترسیده‌بودیم اگر او این کار را نمی‌کرد پسرم دست به چاقو نمی‌شد.

این مرد درباره اختلافش با پدر مقتول گفت: ماجرا به سال‌ها پیش برمی‌گردد؛ شاید 15 سال پیش بود که اختلاف مالی بین ما به وجود آمد اما هیچ‌وقت روی هم دست بلند نکردیم. حالا هم درخواست دارم پدر مقتول با توجه به اینکه پسرخاله هستیم پسر من را ببخشد. سپس برادر ناشنوای متهم به قتل که به اتهام شرکت در نزاع در دادگاه حاضر شده بود از خود دفاع کرد و شاهدان آنچه را که دیده بودند گفتند. در ادامه هیات قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 برترین ها به نقل از نارنجی : بسیاری از کاربران، سیستم عامل ویندوز فون را آنقدرها هم جدی نگرفته اند و هنوز آن را در مقایسه با دیگر سیستم عامل های قدرتمند موجود، گزینه بزرگی به حساب نمی آورند. اما موسسه های تحقیقاتی بزرگی مانند IDC، گارتنر و iSuppli معتقدند که این سیستم عامل می تواند از نظر تعداد کاربران بر iOS غلبه کند و آنها پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۱۵ شاهد این اتفاق باشیم.

پیش بینی: ویندوز فون محبوب تر از آیفون تا سال ۲۰۱۵



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 مهر:از اولین دقایق روز پنجشنبه 20 بهمن ماه جاری ارتباط کاربران ایرانی با پستهای الکترونیکی و تمام سایتهای خارجی که نیاز به ورود و ثبت اطلاعات دارند، مسدود شده و تاکنون اطلاع رسانی روشنی از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه صورت نگرفته است.

هم اکنون کاربران ایرانی برای دسترسی به پستهای الکترونیکی از جمله یاهو میل و جی میل، هات میل و یاهو مسنجر و غیره با مشکل قطعی مواجه هستند و هیچگونه امکان دسترسی به این سرویس دهنده ها وجود ندارد.

اغلب کاربران ایرانی در حال حاضر از پستهای الکترونیکی خارجی استفاده می کنند و قطعی کامل این ایمیلها مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود آورده است.

پاسخهای متولیان اینترنت کشور

پیگیری خبرنگار مهر از دلایل این قطعی تاکنون به نتیجه ای نرسیده و مسئولان مربوطه در این زمینه پاسخ روشنی ارائه نمی دهند به طوریکه مدیران سازمان فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان سازمانهای متولی اینترنت در کشور از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

سعید مهدیون – مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اظهار بی اطلاعی از مشکل به وجود آمده، به مهر گفت: این موضوع ارتباطی با سازمان فناوری اطلاعات ندارد و شرکت ارتباطات زیرساخت باید پاسخگو باشد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات: از ایمیل خارجی استفاده نمی کنم

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل در استفاده شما برای چک کردن ایمیلتان پیش نیامده است، تاکید کرد: من از ای میلهای خارجی استفاده نمی کنم و مشکلی در استفاده از ای میلهای داخلی خود مشاهده نکرده ام.

مدیر روابط عمومی زیرساخت: مشکل محتوا به زیر ساخت مربوط نمی شود

محمدرضا فرنقی زاد – مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این زمینه به مهر گفت: به نظر می رسد اگر مشکلی از بابت محتوا در شبکه اینترنت وجود داشته باشد سازمان فناوری اطلاعات باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار بی اطلاعی از قطعی به وجود آمده در ایمیل کاربران ایرانی، تاکید کرد که شبکه ارتباطات زیرساخت کشور هم اکنون هیچ مشکلی ندارد و چنانچه قطعی در دسترسی به زیرساخت ارتباطی وجود داشته باشد، شرکت زیرساخت پاسخگو خواهد بود اما مشکلات محتوایی به این شرکت مربوط نمی شود.

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 

چند فوت و فن ساده برای مقابله با تهدیدات اینترنتی

به همین دلیل باید بدانید چگونه با تهدیدات سایبری و دزدهای امنیت مقابله کنید، پیغام های آلوده به تروجان را از بین ببرید و از دزدیده شدن اطلاعات کاربری خود جلوگیری کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 

طالع بینی و فال دانشجویی

متولدین فروردین ماه:

دختر یا پسر فرقی نمی کند، شما باید بدانید چون در ماه اول سال به دنیا آمده اید و کنکور ارشد در ماه آخر سال برگزار میشود، روز امتحان دیر از خواب بیدار میشوید، بعد در ترافیک گیر می کنید و احتمالاً از کوچه که رد می شوید زنی با یک سطل آب کف از شما استقبال خواهد کرد (به عبارتی بدرقه) .

 

از تمام این مخاطرات که بگذرید، جلوی حوزه امتحانی متوجه گم شدن کارت ورود به جلسه تان می شوید بنابراین توصیه می شود بیخود دنبال دردسر نروید و از هرگونه تلاشی برای رسیدن به مقاطع بالاتر دانشگاهی خودداری کنید!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 فارنت : وب  سایت معتبر IGN به نقل از منابع نزدیک خود در پروژه ایکس باکس بعدی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید از شش برابر قدرت گرافیکی بیشتر نسبت به ایکس باکس ۳۶۰ برخوردار است و از ۲۰ درصد کارآیی بیشتر نسبت به کنسول شرکت نینتندو بهره می برد.

ایکس‌ باکس جدید عجب هیولایی است!

اگر چه دو موضوع بالاخبر خوشایندی است اما این پایان خبر نیست و موضوع ناخوشایند این است که تا اکتبر و یا نوامبر سال ۲۰۱۳ از ایکس باکس بعدی خبری نخواهد بود.

ایکس‌ باکس جدید عجب هیولایی است!

منبع معتبر آی جی ان همچنین اعلام کرده است که پردازنده گرافیکی ایکس باکس ۷۲۰ (و یا هر چیزی که نام خواهد گرفت..!) از انتهای سال جاری میلادی تولید خواهد شد و بر پایه سری ۶۰۰۰ AMD به جای سری جدید ۷۰۰۰ خواهد بود و با این مشخصات چندان از کارت گرافیکی ۸۰ دلاری Radeon HD 6670 دور نخواهد بود.

ایکس‌ باکس جدید عجب هیولایی است!

اگر چه این موضوع که بالاخره شایعات و اخبار در خصوص نسل بعدی ایکس باکس آغاز شده است خوشحال کننده است اما اینکه باید برای این کنسول تا سال ۲۰۱۳ صبر کنیم کار را دشوار می کند!

ایکس‌ باکس جدید عجب هیولایی است!

ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 گویا آی تی: در سال ۱۹۷۰ بصورت عمومی تکنولژی و فن آوری ای اختراع شد که همه ی جهان را دگرگون ساخت و بعد ها به عنوان شبکه ی جهان وب شناخته شد . از آن زمان تا کنون اینترنت بوجود آمد اما با گذشت زمان و وابسته شدن بسیاری از افراد به اینترنت تمام تهدیدات محیطی نیز افزایش یافت و این تهدیدات محیط آنلاین به نگرانی بسیاری برای دولت ها تبدیل شد .

۱۰ آنتی ویروس برتر برای ویندوز



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر

 ایسنا: محققان مركز نانوتكنولوژی و مواد مولكولی دانشگاه ویك فارست یك قطعه ترموالكتریكی طراحی كرده اند كه قادر است گرمای بدن را به انرژی تبدیل كند.

فناوری Power Felt یك قطعه ترموالكتریك است كه می تواند گرمای بدن را به الكتریسیته تبدیل كند. این قطعه شامل نانولوله های كربنی در الیاف پلاستیكی قابل انعطاف است. در این فناوری از تغییرات دمایی (دمای اتاق در مقابل دمای بدن) برای تولید شارژ استفاده می شود.

قطعات استاندارد ترموالكتریك از یك تركیب كارآمد به نام بیسموت تلورید برای تبدیل گرما به انرژی در قطعاتی مانند خنك كننده های CPU استفاده می كنند كه هزینه ای بالغ بر یكهزار دلار در هر كیلوگرم دارد؛ اما استفاده از فناوری Power Felt برای پوشش گوشی تلفن همراه تنها یك دلار هزینه در بر خواهد داشت.

در حال حاضر بازده انرژی یك قطعه 72 لایه ای در حدود 140 نانووات است. محققان راه های مختلفی را برای اضافه كردن لایه های نانولوله بیشتر مورد بررسی قرار داده اند كه در عین نازك تر شدن، حجم توان خروجی افزایش پیدا كند.

«كوری هیوت» طراح این قطعه ترموالكتریك تأكید می كند: انرژی زیادی از طریق گرما از بین می رود كه می توان با استفاده از این گرما انرژی تولید كرد.

می توان تصور كرد كه در آینده با استفاده از فناوری Power Felt قطعات انعطاف پذیر ترموالكتریك را در لایه داخلی یك كت تعبیه كرد تا گرمای بدن را جذب كرده و از این طریق انرژی لازم برای شارژ تلفن همراه تأمین شود.

این محصول برای آماده سازی و عرضه به بازار به تحقیقات بیشتری نیازمند است.

نتایج این تحقیق در مجله نانوتكنولوژی به چاپ رسیده است.

ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط سروه افشین فر